тәрбие мақсатын қою неге байланысты - тәрбие мақсаты мен міндеттері

페이지 정보

profile_image
작성자
댓글 0건 조회 37회 작성일 24-07-05 14:52

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=тәрбие+мақсатын+қою+неге+байланысты+тәрбие+мақсаты+мен+міндеттері
 
 
тәрбие мақсатын қою неге байланысты - тәрбие мақсаты мен міндеттері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тәрбие мазмұны адам тұлғасының гуманистік құндылықтар жүйесін игеру негізінде қалыптасуын, оның барлық мәндік сферасының дамуын қамтамасыз етуге жұмылдырады. Study with Quizlet and memorize flashcards containing terms like Іс-әрекеттің бір түрін күшейтуге, ал енді бір түрін тежеуге арналған тәрбие әдісі, Психикалық дамуында ауытқушылық бар балаларды оқытумен және тәрбиелеумен айналысатын. Тәрбие, тәлім-тәрбие – жеке тұлғаның адамдық бейнесін, ұнамды мінез-құлқын қалыптастырып, өмірге бейімдеу мақсатында жүргізілетін жүйелі процесс. Работа по теме: тәрбие тұжырымдамасы 2015. Глава: Тәрбиенің мақсаты мен міндеттері. ВУЗ: ГУ (СГУ). •Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің мақсаты, міндеттері, нысаны және іске асыру механизмдері. •Нормативтік құқықтық қамтамасыз ету. •- «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы (1995 жылы 30 тамызда республикалық референдумда қабылданған. Тұлғалық-бағдарлы көзқарас – өзара байланысты түсініктер, іс-әрекет идеялары мен тәсілдер жүйесіне сүйену, тұлғаның өзін-өзі тану, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі жүзеге асыру процесін қолдау, оның дербестігін дамыту. Қызметтік көзқарас – педагог өз тәрбиеленушілерін мақсат қою және іс-әрекетін жоспарлау, оны. Тәрбие теориясы, Қазіргі қоғамдагы тәрбиенің мақсаты мен міндеттері, мәні. 2.1. Тәрбиенің мақсаты.Мақсат дегеніміз алға қойылған биік мұратқа ұмтылу, оны іске асыруға әрекет ету. Мақсат жас ұрпақтың болашағын алдын-ала ойластырып, оларды өмірге әзірлеу барысында жүргізілетін тәрбие жұмысының нәтижесінде, жеке басына тән сапа-лық қасиеттерінің дамуын қамтамасыз ету. Тәрбиенің мақсаты мен жүйесі қоғамның дамуына тәуелді. Тәрбие мақсаты жалпы және жеке болып келеді. Тәрбие мақсатын тұжырымдауда, міндетті түрде табиғат, қоғам, адамның обьективті даму заңдылықтарына сүйену керек. Тәрбиенің обьектісі тұлға болса, ұстаз оларды дамыту үшін оларға тәрбие субьектісі ретінде қарап, олардың белсенді іс-әрекетін ұйымдастырып, басшылық жасауы қажет. Тәрбиенің мақсаты мен жүйесі мемлекеттің саясаты мен экономикасына тәуелді. Тәрбие мен қоғам бір мезгілде пайда болды. Тәрбие қоғамдық құбылыс, онсыз қоғам өмірі ілгері дамымайды. Бар адамдар, ұйымдар мен мекемелер тәрбиенің мәніне, міндеттері мен. мақсатын жете түсінуі қажет. Осыған орай, тәрбиенің негізгі мақсаттары: а) жастардың дүниеге ғылыми материалистік. 2.1. Тәрбиенің мақсаты.Мақсат дегеніміз алға қойылған биік мұратқа ұмтылу, оны іске асыруға әрекет ету. Мақсат жас ұрпақтың болашағын алдын-ала ойластырып, оларды өмірге әзірлеу барысында жүргізілетін тәрбие жұмысының нәтижесінде, жеке басына тән сапа-лық қасиеттерінің дамуын қамтамасыз ету. Тәрбиенің мақсаты мен жүйесі қоғамның дамуына тәуелді. Тәрбие мақсаты жалпы және жеке болып келеді. Тәрбие мақсатын тұжырымдауда, міндетті түрде табиғат, қоғам, адамның обьективті даму заңдылықтарына сүйену керек. Тәрбиенің обьектісі тұлға болса, ұстаз оларды дамыту үшін оларға тәрбие субьектісі ретінде қарап, олардың белсенді іс-әрекетін ұйымдастырып, басшылық жасауы қажет. Тәрбие мақсатын тұжырымдауда, міндетті түрде табиғат, қоғам, адамның объективті даму зандылығына сүйену қажет. Тәрбие мақсатын анықтауда маңызды. 1.Тәрбие мақсаты, міндеттері, мәні және ерекшеліктері. Тәрбиенің мақсаты – қоғамға аса қажетті адамгершілік қасиеті жоғары, еңбексүйгіш, ғылыми дүниетанымы қалыптасқан, эстетикалық талғам сезімі мен дене күші мығым, белсенді, дені сау, орысша қазақша аударма фото ұлттық сана-сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ожданы мол, еңбекқор, іскер, өмірлік позициясы айқындалған, бойында басқа да игі қасиеттері қалыптасқан жеке тұлғаны дамытып қалыптастыру. Тәрбиеленушіні құрметтеу және оған талаптар қою баланың мықты және нашар жақтарын біліп, оның өсуіне қажетті жағдайлар жасау. Тәрбие қоғам мұқтаждығына және жағдайына байланысты заңдылығы. Бағдарламаның мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері мен жеке мүмкіндіктеріне сәйкес білім, білік, дағдыларын, рухани-адамгершілік. 1.Тәрбие мақсаты, міндеттері, күңгірт жолақтардың арасындағы бөлімдерді мәні және ерекшеліктері. Тәрбиенің мақсаты – қоғамға аса қажетті адамгершілік қасиеті жоғары, еңбексүйгіш, ғылыми дүниетанымы қалыптасқан, эстетикалық талғам сезімі мен дене күші мығым, белсенді, дені сау, ұлттық сана-сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ожданы мол, еңбекқор, іскер, өмірлік позициясы айқындалған, бойында басқа да игі қасиеттері қалыптасқан жеке тұлғаны дамытып қалыптастыру. Тәрбиеленушіні құрметтеу және оған талаптар қою баланың мықты және нашар жақтарын біліп, оның өсуіне қажетті жағдайлар жасау. Тәрбие қоғам мұқтаждығына және жағдайына байланысты заңдылығы. Мектепте тәрбиенің басты міндеттері — теориялық білімді еңбекпен, өмірмен байланыстыра жүргізу, оқушыларды еңбек тәрбиесіне баулу. 2.1. Тәрбиенің мақсаты.Мақсат дегеніміз алға қойылған биік мұратқа ұмтылу, оны іске асыруға әрекет ету. Мақсат жас ұрпақтың болашағын алдын-ала ойластырып, оларды өмірге әзірлеу барысында жүргізілетін тәрбие жұмысының нәтижесінде, жеке басына тән сапа-лық қасиеттерінің дамуын қамтамасыз ету. Тәрбиенің мақсаты мен жүйесі қоғамның дамуына тәуелді. Тәрбие мақсаты жалпы және жеке болып келеді. Тәрбие мақсатын тұжырымдауда, міндетті түрде табиғат, қоғам, адамның обьективті даму заңдылықтарына сүйену керек. Тәрбиенің обьектісі тұлға болса, ұстаз оларды дамыту үшін оларға тәрбие субьектісі ретінде қарап, олардың белсенді іс-әрекетін ұйымдастырып, басшылық жасауы қажет. Тәрбиенің мәнін және оның түрлерін оқырманға түсіндіру. Білім беру табиғат пен қоғам жайында жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруі және оны өмірде. Тәрбие үрдісінің құрылысы өз ерекшеліктеріне байланысты алдына айқын мақсаттар қойып, тәрбие мазмұнын соған негіздеп оларды іс жүзіне асыруда тәрбиенің формалары мен әдіс-тәсілдерін, объективтік мүмкіндіктерін, сонымен қатар ең соңында жеткен жетістіктердің қорытындысын белгілейді. Мектеп жағдайында тәрбие үрдісінің ұстайтын бағыттары мыналар.





айдан анық перевод, перевод с казахского на русский кой терісінен жасалатын бұйымдар, түйе сүтінен жасалатын тағамдар кестелеп тігу, кесте тігу на русском языке бортовой компьютер ваз 2107 инжектор цена, лучший бортовой компьютер ваз 2114 23 поезд алматы - актобе билеты, алматы - актобе 33 поезд расписание ағартушы деген кім, ағартушы демократтар национальный бренд казахстана, все бренды одежды
табысты арттыру жолдары
lenovo ideapad gaming 3 amd ryzen 5 5600h
лучший кэшбэк в казахстане
жақсыз сөйлем мысал
роза рымбаева - наурыз музыка скачать

.
==============================================================

~~~~~ при наличии у шахты выходов без постоянного обслуживания ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회원로그인

회원가입