ересек адамның өзін өзі тануы және өзін өзі дамытуы - оқушылардың өзін…

페이지 정보

profile_image
작성자
댓글 0건 조회 10회 작성일 24-09-20 19:44

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
ересек адамның өзін өзі тануы және өзін өзі дамытуы - оқушылардың өзін өзі бағалауы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Өзін-өзі тану – жеке адамның өзін-өзі дамытуының, өзіндік сана-сезімін жетілдіруінің негізгі жолы. Қазіргі білім беру ісі жаңаша бағытта, адам санасын тазарту, оны жоғары деңгейге көтеру үшін жүмыс істеуі тиіс. Өзін-өзі тану – адамның дүниетанымдық және мінез-құлық бағыттарын анықтайтын үдеріс ретінде. Педагогтің ізгілік ұстанымы – оқушылардың өзін-өзі тануы мен өзін-өзі дамытуына жемісті педагогикалық қолдау көрсетудің басты қағидалары. Білім беру мен тәрбиелеуді оқушылардың ішкі күші мен қабілеттері негізінде ұйымдастыру. Оқушылардың өзін-өзі бағалауының дамуында әлеуметтік деп аталатын өз-ге де қажеттіліктер айтарлықтай рөлге ие, олар адамның өзге адамдармен өзара қарым-қатынасы және тілдесуін оңтайландыру үшін қажет және соның әсерінен туындайды. Мәселен, қажеттіліктерді ортадағы жандар алдында беделді, өзара түсіністікте және тануда қанағаттандыру адамдардың бір-бірін ұғынып, баға-лауын ұйғарады. Әдістемелік құралда өзін-өзі дамыту мен өзін тану және табысқа ынталандыру әдістері көрсетілген, өзін-өзі дұрыс бағалауын үйрету, тұлғаның өз күшіне сенімін, бұл сенімді арттыруға бағытталған әдістемелер берілген. Өз әріптестерімнің (психологтардың, мұғалімдердің) беретін бағаларына және айтатын сындарына алғыс айтамын. Өзін-өзі тану – адамның дүниетанымдық және мінез-құлық бағыттарын анықтайтын үдеріс ретінде. Педагогтің ізгілік ұстанымы – оқушылардың өзін-өзі тануы мен өзін-өзі дамытуына жемісті педагогикалық қолдау көрсетудің басты қағидалары. Білім беру мен тәрбиелеуді оқушылардың ішкі күші мен қабілеттері негізінде ұйымдастыру. Тұлғаның өзін-өзі тану мәселесінің психологиялық ерекшелігі. Өмірдің мағынасы ол адамның санасындағы субьективті ең маңызды құндылық және оның мінез-құлқының басты реттеушісіне айналған құндылық. Адам дамуының. Өзін-өзі тану» пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы. 1. Түсіндірме жазба. Ұлттық білім беру жүйесін дамытудың басым бағыты адамның ішкі әлеуетін барынша ашуға бағдарланған адамгершілік-рухани білім беру болып табылады. Тұлғаның физикалық, психикалық және рухани дамуында үйлесімге қол жеткізуіне мүмкіндік беретін адамгершілік-рухани-білім нақты білім беру тәжірибесінде түрлі жолдармен, ең алдымен, «Өзін-өзі тану» пәні арқылы жүзеге асырылады. Өзін-өзі тану оқу пәні ретінде тұлғаның адамгершілік негізін құруға, оның рухани өзін-өзі кемелденуі мен өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауда түйінді рөл атқаруы тиіс. Ұсынылған баяндамада мұғалім оқушылардың қазақ тілі пәнінде қалыптастырушы бағалау бойынша тәжірибесінде кездескен қиындықтар мен кедергілерді еңсерудегі өзін-өзі және өзара бағалауды қолданудың тиімділігі туралы іс-тәжірибесімен бөліседі, бағалауға қатысты оқушылармен жүргізілген бірнеше жазбаша сауалнама және ауызша жүргізілген кері байланыстармен таныстырып, зерттеудің нәтижесін көрсетеді. Өзін-өзі тану» бала мен жасөспірімнің рухани-адамгершілік мəдениетінің дамуына, өз өмірінің мəнін түсінуге, өзінің «Менін» түсіну арқылы адамның жоғары болмысын, өзін-өзі тануға. Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы және өзін-өзі дамытуы» атты 2 блокта болашақ педагогтердің ізгілікті дүниетанымын дамыту, олардың тұлғалық және кәсіби өзін-өзі дамытуы, оқушылардың өзін. Оқушылардың өзін өзі тануы және өзін өзі дамытуы педагогикалық қолдау қазіргі білім беру миссиясы адамның танымын, білімін, дағдысын, дүниеге көзқарасын жетілдіру процесі. Тұлғаның өзін-өзі тану мәселесінің психологиялық ерекшелігі. Өмірдің мағынасы – ол адамның санасындағы субьективті ең маңызды құндылық және оның мінез-құлқының басты реттеушісіне. Өзін-өзі тану үнемі адамның өзін-өзі тексеру және өзін-өзі реттеудің дамуының негізі болып келеді. Өзін-өзі тексеру танымда және қарым-қатынаста әрекет субъекті ретінде адамның ерекше.
Ересек адамның өзін өзі тануы және өзін өзі дамытуы, оқушылардың өзін өзі бағалауы
Оқушылардың өзін – өзі тануын және өзін – өзі дамытуын педагогикалық қолдау 2. глоссарийӨзін-өзі тану – балаларға, жеткіншектерге және жастарға жалпыадамзаттық. Әрбір адам өзінің өмірлік жолын өзі құрып, таңдау жасайды. Өзге адамдармен де өзі қарым-қатынас орнатады. Сонымен қатар, өз өмірінде кейбір қателерді өзі жасап, өзі түзеп жатады. Өзін-өзі тану адамның дүниетанымдық және мінез-құлық бағыттарын анықтайтын үдеріс ретінде. Педагогтің ізгілік ұстанымы оқушылардың өзін-өзі тануы мен өзін-өзі дамытуына жемісті педагогикалық қолдау көрсетудің басты қағидалары. Білім беру мен тәрбиелеуді оқушылардың ішкі күші мен қабілеттері негізінде ұйымдастыру. Өзін-өзі тану» пәні тұлғаның адамгершілік-рухани қалыптасуының білім беру маңызды пәні болып табылады. Пән мазмұны Қазақстан қоғамындағы өскелең ұрпақтың рухани-адамгершілік білімі мен тәрбиесі жалпыадамзаттық, жалпыұлттық, этномәдени және тұлғалық құндылықтардың үйлесімді жинақталуына бағдарланған. Осы.



магистратура электроэнергетика казахстана - магистратура ауэс [Читать далее...]

АЭжБУ магистранттары назарына! АЭжБУ магистранттары үшін 2022/2022 оқу жылының күзгі семестрінде Эразмус+ бағдарламасы бойынша Анхальт қолданбалы ғылымдар университетінде (Германия) оқуға арналған. В магистратуру принимаются лица, освоившие образовательные программы высшего образования. Порядок проведения вступительных экзаменов в. Институт водного хозяйства и природообустройства. Кафедра электроэнергетика. Қожагелді Болат Жарылқапұлы. Должность: Заведующий кафедрой, доцент. Магистратура. 7М07114 «Электроэнергетика» Выпуск бакалавров и магистров (профильное и научно-педагогическое направления) направлен на подготовку бакалавров техники, магистров техники и технологии. Состав кафедры. Қожагелді Болат Жарылқапұлы. НАО Алматинский Университет Энергетики и Связи им Г. Даукеева совместно с международной организацией SEDS в Казахстане объявляет о начале. В сравнении с предыдущими годами можно отметить небольшие темпы роста (примерно 10%) числа магистрантов: в 2014 году их б5 тыс., в 2015 30 тыс., в 26 тыс. Количество поступивших в вузы. Алматинский университет энергетики и связи имени Гумарбека Даукеева (АУЭС) Алматы. Телефоны: +7 (727) +7 (727) Категория все университеты: =>> Алматы. 5B Теплоэнергетика. 5B Электроэнергетика. 5B Безопасность жизнедеятельности и защита окружающей среды. 5B Вычислительная техника и программное обеспечение. Магистратура Инструкция по регистрации на онлайн КТ для поступающих в магистратуру Образовательные программы КТ для поступления Стоимость обучения. Энергетический комплекс Казахстана является базовой отраслью национальной экономики. Данный сектор будет развиваться и в дальнейшем, в том числе благодаря нашему минерально-сырьевому потенциалу. Поэтому в этих отраслях сохранится потребность в высококвалифицированном персонале. Образовательная программа «Электроэнергетика» основана в Рудненском индустриальном институте с 1994 года. Образовательная программа является ведущей специальностью вуза, обеспечена высококвалифицированными кадрами и современным лабораторным оборудованием. Магистратура; Докторантура; Приемная комиссия; Онлайн оплата; Общежитие; Наука; Международное сотрудничество; Контакты. Институт водного хозяйства и природообустройства. Кафедра электроэнергетика. Қожагелді Болат Жарылқапұлы. Должность: Заведующий кафедрой, доцент. Магистратура. 7М07114 «Электроэнергетика» Выпуск бакалавров и магистров (профильное и научно-педагогическое направления) направлен на подготовку бакалавров техники, магистров техники и технологии. Состав кафедры. Қожагелді Болат Жарылқапұлы. Магистратура. Электроэнергетика. Главная. Магистратура. Образовательные программы. Электроэнергетика. Электроэнергетика. Модель выпускника. Паспорт программы. Количество кредитов 6. Тип контроля [РК1+MT1+РК2+Экз] (100). Описание Будут изучены: методы устной, письменной и электронной коммуникаций в деловой и научной сферах, применяемых для ведения научно-исследовательской деятельности и публикации результатов исследований в международных научных изданиях. История и философия науки. Количество кредитов 3. Тип контроля [РК1+MT1+РК2+Экз] (100). На территории вуза есть 3 столовые и несколько буфетов, в том числе в общежитиях. Корпуса и общежития АУЭС находятся в самом центре города Алматы, поэтому в свободное от занятий время студенты могут отправиться на прогулку по городу. Мероприятия Almaty University of Energy and Communications (events). В вузе АУЭС активно развита внеучебная деятельность — каждый месяц профком студентов проводит порядка 20 мероприятий, игр, турниров и соревнований. Студенты могут присоединиться к различным объединениям – всего их порядка 16: Команда КВН. На территории вуза есть 3 столовые и несколько буфетов, в том числе в общежитиях. Корпуса и общежития АУЭС находятся в самом центре города Алматы, поэтому в свободное от занятий время студенты могут отправиться на прогулку по городу. Мероприятия Almaty University of Energy and Communications (events). В вузе АУЭС активно развита внеучебная деятельность — каждый месяц профком студентов проводит порядка 20 мероприятий, игр, турниров и соревнований. Студенты могут присоединиться к различным объединениям – всего их порядка 16: Команда КВН. АЭжБУ магистранттары назарына! АЭжБУ магистранттары үшін 2022/2022 оқу жылының күзгі семестрінде Эразмус+ бағдарламасы бойынша Анхальт қолданбалы ғылымдар университетінде (Германия) оқуға арналған.

біздің елдің жігіттері караоке, біздің елдің жігіттері автор so3 шығымын арттыру үшін қандай жағдайлар тиімді болады, кристалдық күкірт қоңыр түсті тері құрылысы сабақ жоспары, терінің құрылысы мен қызметі және гигиенасы fc jk narva trans ферма золота на порталах
математика 4 класс 2 часть алматыкитап
ортағасырлық қалалар неше бөліктен тұрған:
бірінші сатыдағы соттың азаматтық істі қарауы
тура толықтауыштың сұрағын белгілеңіз
адам махаббаттан өледі

.
==============================================================

~~~~~ батыс түрік қағанаты саяси тарихы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회원로그인

회원가입